Yard.Doç. Dr. Levent DENİZ

YAYINLAR

  | Makaleler |  KitaplarBilimsel Toplantılar | Diğer

Makaleler

Hesapçıoğlu, M., Deniz, L. (2008) Eğitim tarihine ilişkin süreli yayınlar. Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi. 6(12), 539-552.

Bayram, S., Deniz, L., Erdoğan, Y. (2008) The role of personality traits in web based education. The Turkish Journal of Educational Technology. 7(2).

Deniz, L., ve Üldaş, İ. (2008). Validity and reliability study of the mathematics anxiety scale involving teachers and prospective teachers. Eurasian Journal of Educational Research, 30, 49-62.

Erdoğan, Y., Bayram, S., ve Deniz, L. (2008). Factors that influence academic achievement and attitudes in web based education. International Journal of Instruction, 1(1), 31-48.

Deniz, L, ve Algan, C.E. (2007). Eğitimde Bilgi Teknolojileri Kullanımı Öz-yeterlilikleri Ölçeği'nin geçerlilik ve güvenilirlik çalışmaları. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 25, 87-107.

Deniz, L. (2007). Prospective class teachers' computer experiences and computer attitudes. International Journal of Social Sciences , 2(2), 116-122.

Erdoğan, Y., Bayram, S., ve Deniz, L. (2007). Web tabanlı öğretim tutum ölçeği: Açıklayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi çalışması. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 4(2).

Deniz, L, ve Demirkıran, A.V. (2006). Özel eğitim meslek elemanlarının bilgisayar tutumları ve bilgisayar destekli özel eğitime yönelik görüşleri ve yeterlilik seviyeleri. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 24, 59-74.

Deniz, L., ve Köse, H. (2005). Farklı üniversitelere devam eden psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin bilgisayar yaşantılarının ve bilgisayar tutumlarının incelenmesi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 22, 99-134.

Deniz, L. (2005). İlkögretim okullarında görev yapan sınıf ve alan öğretmenlerinin bilgisayar tutumları. The Turkish Online Journal Of Educational Technology, 4(4).

Deniz, L, ve Coşkun, Y.(2004). Öğretmen adaylarının internet kullanımına yönelik yaşantıları. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 20, 39-52.

Bayram, S., Deniz, L ., ve İnce, H. (2004). Farklı işletim sistemlerinde bulunan pencereleme tekniklerinin üniversite ö ğrencileri tarafından değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 19, 27-42.

Deniz, L., ve Köse, H. (2003). Öğretmen adaylarının bilgisayar yaşantıları ve bilgisayar tutumları arasındaki ilişkiler. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 18, 39-64.

Deniz, L., ve Hasançebioglu, T. (2003). Öğretmen liderlik stillerini belirlemeye yönelik bir ölçek çalışması. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 17, 55-62.

Akbağ, M., ve Deniz, L. (2003). Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının birbirlerine yönelik algıları: Transaksiyonel analiz açısından bir değerlendirme, Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 3(2), 263-293.

Deniz, L. (2001). Psikolojik danışma ve rehberlik ö ğrencilerinin bilgisayar yaşantılarına yönelik bir izleme çalışması. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 13, 87-110.

Deniz, L. (2000). Öğretmen adaylarının bilgisayar yaşantıları ve bilgisayar tutumları. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 12, 135-166.

Deniz, L. (1998). Çağdaş öğretmen, başarılı öğretmen, iyi öğretmen: Öğretmen adaylarının görüşlerine dayanılarak yapılan bir ön değerlendirme. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 10, 83-95.

Deniz, L. (1997). Sanal bilgi yollarında psikolojiye yolculuk. Çağdaş Eğitim , (22)235, 23-24.

Hesapçıoğlu, M., ve Deniz L.(1996). Hekim adaylarının sürekli eğitimlerine yeni bir yaklaşım. Toplum ve Hekim, 111(71), 63-64.

Deniz, L. (1995). Öğretmen adaylarının bilgisayar tutumları. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 7, 51-60.

Deniz, L. (1995). Bir mikroöğretim uygulaması ve değerlendirilmesi: Hekim eğiticilerin eğitimi hizmetiçi eğitim kursunda yapılan uygulama. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7, 61-66.

Deniz, L. (1993). Mikroöğretim: Öğretme becerilerini kazandırmada bir yöntem. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5, 31-46.

Deniz, L. (1992). Bilgisayar destekli eğitim projesi: Aşamalar, eleştiriler, öneriler. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 4, 45-58.

Ensari, H. ve Deniz L. (1992). Üniversite gençliğinin iş beklentileri ve part-time çalışma alışkanlıkları. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4, 59-64.

Deniz, L. Bilgisayar yazılımlarının değerlendirilmesi: Eğitsel yazılımlar. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 1, 44-48.

Kitap / Kitap Bölümü

Deniz, L. (2007). Araştırma Projesi Hazırlama. Durmuş Ekiz (Der.) Bilimsel Araştırma Yöntemleri ( s.227-245). İstanbul: Lisans.

Deniz, L. (2006). Cumhuriyet döneminde Eğitim Teknolojisi Alanındaki Kuramsal Gelişmeler ve Uygulamaya Yansımaları. Muhsin Hesapçıoğlu ve Alpaslan Durmuş (Der.) Türkiye'de Eğitim Bilimleri: Bir Bilanço Denemesi. (s.199-212). Ankara: Nobel.

Fox, L. H. (2000). Matematik ve kadın (L. Deniz çev.). İstanbul. (Eserin aslının basım tarihi 1981).

Bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler/posterler

H.K., Savran, C., Balcı, Z., ve Deniz L. (1998). Personel selection to create organizationally valued work forces. Proc. 4 th International Conference on Work Values and Behaviour, (p.227-231), Istanbul.

Savran, C.; Zeynep B..K. ve Deniz L. (1997). Wonderlic Personnel Test, The Global Business Development Group (Küresel Is Gelistirme Grubu) tarafindan düzenlenen Motivasyon '97: Üçüncü Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi Konferansı 'nda sunulan bildiri, (3-5 Aralık 1997), İstanbul.

Savran, C.; Ones, D.S.; Balci, Z. ve Deniz, L.(1997). The first Turkish version of the Wonderlic Personnel Test, (Individual Poster). Fifth European Congress of Psychology (July 6th-11th 1997), Dublin, Ireland.

İnan, N. U. ve Deniz L. (1997). Sınıf Öğretmenliği Bölümlerine Alınan Öğrencilerin Bilgisayar Ön Yeterliliklerine Yönelik Bir Araştırma. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nce düzenlenen I. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu' na sunulan bildiri (27-29 Kasım 1997), Çanakkale.

Savran, C.; Ones, D.S.; Balcı, Z. ve Deniz, L. (1996). The development of a Turkish version of the Wonderlic Personnel Test, (Individual Poster), Annual Conference of the American Psychological Association , Toronto, Canada.

Deniz, L. (1995). Bilgi Toplumu ve Gençliğimiz: Teknolojik ve Toplumsal Ölçütler Açısından Bir Bakış, Selçuk Üniversitesi'nce düzenlenen VII. Milli Gençlik Kongresi 'ne sunulan bildiri (27-29 Kasım 1995), Konya

Diğer

Deniz, L., ve Savran, C.(1998). Bilgisayar mühendisliği öğrencilerinin ve bilgisayar programcılarının kişilik özellikleri, bilgisayar tutumları ve aralarındaki ilişkilerin incelenmesi (Yayınlanmamış araştırma). İstanbul.

Deniz, L. (1996). Computer attitudes of student teachers: A study of Post Graduate Certificate of Education (PGCE) students at King's College London, (A Post Doctoral Study), King's College London, School of Education, London.

Deniz, L. (1996). Information technology in the curriculum: Aspect of IT in education in the UK (A Post Doctoral Study), King's College London, School of Education, London.

 

 

© 2007 Levent DENİZ                                                                                                   Son Güncelleme Tarihi: 05.09.2009
Anasayfa|Özgeçmiş | Verdiği Dersler | Yayınlar | Hobiler | Haberler | İletişim | Atatürk Köşesi